Alban Kastrati

DUA TE BEHEM BLOGGER

In Uncategorized on November 25, 2008 at 5:03 pm

E kam një ide dhe dua ta ndajë më të tjerët. Atëherë do ta krijojë një blog. Është falas.

Ju sigurisht e keni dëgjuar fjalën blog, apo ndoshta edhe e keni hapur një faqe të tillë. Mirëpo, çka është rëndësia e blogut, dhe a të nevojitet edhe ty një i tillë.

Sigurisht se kur mendoni për blog, menjëherë ju shkon mendja tek lajmi, dhe publikuesi i atij lajmi (kush e prodhon atë lajm). Fillimisht do ta bënim dallimin mes lajmit të zakonshëm, të cilin ne e lexojmë ose e shohim çdo ditë në kanalet e ndryshme mediale tek ne, dhe në anën tjetër se si bëhet përmes blogut.

Kur lajmi ndodh, redaktorët e gazetës, televizionit ose radios vendosin nëse rrëfimi publikohet, për të na mundësuar ose jo neve ta lexojmë.

Mirëpo, kjo tashmë është formë e përgjithshme, e kufizuar dhe tradicionale e publikimit të lajmit. P.sh. ne sot lexojmë lajme nga rubrikat e zakonshme në gazetat tona ditore si: politikë, kronikë e zezë, nacionale, sport apo edhe lajme nga kultura.

Çka nëse ti ke një interes të ndryshëm nga këto rubrika? Lajmi përveç formës profesionale tashmë ka marrë edhe interesa personale.

Përmes një blogu, tani ne të gjithë jemi gazetarë dhe publicistë, pa paguar asgjë. Nëse dëshirojmë të dalim nga temat që shtjellojnë mediat tona, neve na duhet një blog.

Psh. Nëse unë kam hapur një biznes të vogël për pastrimin e shtëpive, dhe më duhet të flas për përfitimin që merr rrethina nga ky biznes me shërbime jo aq të shtrenjta, këtë lajm nuk mund ta dërgoj për publikim në gazetë pasi që ndoshta nuk është shumë interesant për tërë vendin, mirëpo mund të jetë i domosdoshëm për lagjen dhe rrethinën e afërt.

Apo, jam një mësues i gjuhës angleze dhe se dua tu’a mësojë fëmijëve të çerdhes së qytetit anglishten, falas. Apo ndoshta jam një lojtar futbolli dhe dua të kontaktoj me tifozët e qytetit.

Neve na duhet ti shpërndajmë informatat dhe lajmet mes veti, qofshin ato edhe tema lokale, personale, apo organizime të një komuniteti më të ngushtë. Ne mund ta krijojmë një blog. 

Dhe tani që blogs po bëhen të popullarizuar ne të gjithë do të kemi mundësinë të shkruajmë për tema të ndryshme, duke çliruar imagjinatën tonë për çështjet me interes për ne, e mbase edhe do të gjenerojmë një audiencë e cila nuk do të jetë aq e kufizuar sa është tani me gazetat, revistat apo televizionet tona kombëtare.

Përveç se unë shkruaj për një interes, pasion apo dëshirë – këtë lajm e ndaj me lexuesit apo edhe ndoshta këtë lajm mund ta lexojnë njerëzit që kanë interesa të ngjashme.

Lehtësisht e krijojmë një komunitet, pa pasur nevojë për aprovime redaktorësh dhe lektorim të shumëfishtë. Në këtë komunitet unë mund të shndërrohem në blogger apo të mbes vetëm lexues, të citoj çka të tjerët shkruajnë për temat që janë me interes të shtuar për mua, apo dhe të marrë iniciativën bashkë me të tjerët dhe të shndërrohem në bashkë-autorë me bloggerët më interesant.

Kur të kem një blog personal unë do të motivohem dhe do të shkruaj për mua, për rrethinën, dhe për të tjerët që më rrethojnë mua. Idetë dhe iniciativat tona të përbashkëta ndoshta na ndihmojnë që ne të aktivizohemi dhe të komunikojmë më lirshëm mes veti, me qëllim – realizimin e ideve të përbashkëta, duke e shfrytëzuar këtë formë revolucionare të komunikimit mes nesh.

 


 

 

 

Leave a Reply

